Devino membru ClubMoving

Aplica acum

ABS & BUTT

Este un program care se efectueaza cu greutatea corpului si consta in exercitii care ajuta la modelarea musculaturii fesierului si a abdomenului.

Abs & Legs

Dupa cum ne spune si numele acestui curs, vom lucra doua mari grupe musculare: picioare si abdomen. Este un antrenament de forta si rezistenta, menit sa aduca beneficii majore celor mai dificile zone din corp.

Abt

Este un program care se efectueaza cu greutatea corpului si consta in exercitii care ajuta la modelarea musculaturii fesierului si a abdomenului.

Aqua gym

Clasa de Aqua foloseste rezistenta naturala a apei cu scopul de intari sistemul muscular, articular si cardiovascular, de a reduce stresul si de a scade tensiunea arteriala. Ele sunt combinatii incitante intre gimnastica aerobica, dans, inot, atletism, yoga. O buna metoda de a face miscare fara a suferi de efectele negative asupra articulatiilor. Recomandata femeilor gravide.

Body Art

Antrenamentul “bodyART” te ajuta sa-ti recapeti mobilitatea, flexibilitatea, puterea, si nu in ultimul rand, iti dezvolta tenacitatea, echilibrul, stabilitatea, rabdarea, constientizarea, simturi care te ajuta sa-ti traiesti viata de zi cu zi in armonie deplina! Fiecare miscare necesita autocontrol si constientizare, imbinate cu o respiratie corecta. Conceptul “bodyART” te ajuta sa iti armonizezi trupul, sufletul si mintea!

Body Fit

Este o clasa de tonifiere in care se lucreaza cu greutati. Este o clasa de dificultate medie dedicata tuturor celor care doresc sa-si tonifieze musculatura.

Body Sculpt

Este tipul de antrenament care are ca obiectiv principal tonifierea intregului corp si foloseste diferite instrumente: gantere, bodybar-uri, fitball-uri, etc. pentru a stimula corpul la 360 de grade. Se recomanda tuturor celor care se apropie de fitness, indiferent de conditia fizica. Rezultatul este un corp tonic si articulatii puternice.

Body Tone

Este un program de tonifiere, remodelare corporala a intregii musculaturi si se efectueaza cu ajutorul barelor si a ganterelor.

Body Workout

Clasa ce se desfasoara in sala de aerobic si imbina procedee cardio cu exercitii de tonifiere. Rezultatul? Un Body Workout complet, un corp mai suplu si un tonus muscular crescut!

Bosu

Este un tip de antrenament cardio ce are la baza miscari clasice de aerobic executate pe jumatate de sfera. Beneficiile acestui tip de curs sunt: tonifiere, echilibru si forta. Clasa are loc cu maximum 15 cursanti, in asa fel incat instructorul sa poata urmari indeaproape corectitudinea executiei. Curs recomandat tuturor membrilor.

Boxing

Vrei sa scapi de stres? Solutia: antrenament cardio la sacul de box! Antrenamentul are doua etape: 1)incalzire si mobilitate: incalzirea tuturor articulatiilor corpului, muschilor dupa care se trece la mobilitate (streching), combinat cu exercitii de gimnastica aerobica. 2)antrenamentul efectiv la sacul de box: invatarea si exersarea miscarilor intr-un ritm mai lent, deprinderea corecta a procesului de respiratie in momentul in care se lucreaza la sac.

Burn It

Burn It! Cardio dus la extrem, exercitii de intensitate crescuta si cu singur scop: forma fizica perfecta. Nu ai ars niciodata caloriile si kilogramele in plus atat de usor.

Circuit Training

Este un curs dinamic in cadrul caruia folosesti pe rand toate accesoriile din sala de aerobic: step, bosu, gantere, mingii, saltele, astfel incat sa lucrezi toate grupele musculare. Se efectueaza un numar de repetari ce garanteaza atingerea obiectivelor importante: pierderea kilogramelor nedorite, cresterea masei musculare, a tonusului si a nivelului de bunastare!

Cycling

O clasa care se bazeaza pe doua dintre conceptele de ciclism interior: SPINNING si SCHWINN CYCLING. Este o clasa menita sa aduca experienta ciclismului exterior intr-un studio de cycling. Daca iti place sa combini provocarile cu distractia in antrenamentul tau zilnic, atunci aceasta clasa este una potrivita.

Dansuri latino

Club Moving ofera doritorilor lectii private de dans, lectii de grup pentru adulti si copii, indiferent de nivelul de performanta la care cursantii se afla la inceputul lectiilor: incepatori, intermediari, semi-intermediari, avansati sau coregrafie. Dansuri latino: Samba, Rumba, Salsa, Merengue, Cha-cha-cha.

DeepWORK

Este un antrenament functional, holistic (al intregului corp), ce te ajuta sa-ti regaseati spiritualitatea, sa-ti atingi limitele in deplina cunostinta de cauza. DeepWORK elibereaza tensiunile, intareste sistemul imunitar, imbunataaeste mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, rabdarea si constientizarea, creste capacitatea respiratorie si imbunatateste circulatia sanguina. Din fundal te conduce muzica, ritmurile antrenante te provoaca sa te eliberezi si sa-ti atingi propriile limite!

Energy Step

Ai participat la ore de step in trecut? Uita tot ce stii despre step aerobic! Acum Energy Step te va duce la un alt nivel! Cardio, tonifiere si multa distractie!

Explode ABT

Obiectivul principal al acestui curs colectiv este tonifierea musculaturii picioarelor si abdomenului. Exercitiile sunt usoare, cu multe repetari si foarte eficiente. Clasa dedicata tuturor grupelor de cursanti.

Fit Ball

Este un nou program de aerobic, foarte distractive care te va ajuta in lupta cu kilogramele si sa capeti un tonus excellent. In cadrul aceste clase se efectueaza exercitii cu ajutorul mingii si a ganterelor, exercitii care iti vor antrena toate grupele musculare si te vor ghida spre rezultate remarcabile. Acest program este potrivit in special persoanelor care au probleme cu zona lombara si cea a spatelui, deoarece mingea protejeaza aceste zone, bineinteles in cazul efectuarii corecte a exercitiilor.

Functional HIIT

Puterea, cardio, viteza, agilitatea, echilibrul si coordonarea sunt o parte din componentele de fitness pe care le vei experimenta in cele 60 de minute ale acestei clase. Accesoriile de forta si greutatea fizica sunt utilizate ca si elemente de rezistenta. Unul dintre cele mai importante beneficii pe care le aduce clasa de Functional HIIT este durata de ardere a caloriilor, care poate depasi 24-48 de ore dupa antrenament.

Inot

Vrei sa inveti sa inoti? Doresti sa te relaxezi sau sa iti dezvolti un corp armonios? Iti doresti performanta in acest domeniu? Oricare ar fi motivul tau, Club Moving iti pune la dispozitie cursuri individuale sau de grup, atat pentru cei mici cat si pentru adulti. Pentru tarife si inscrieri te rugam contacteaza receptia clubului tau.

Intro Yoga – 90″

Este o clasa care se focalizeaza in obtinerea intregului set de beneficii din fiecare asana, implicand un anumit nivel de disciplina, creaza plus de focalizare si echilibru. La Intro Yoga vei descoperi ce se intampla anatomic in spatele fiecarei pozitii (asane): propune perceptii asupra observatiilor sociale si personale (yama & niyama), dezvaluie secretele din spatele fiecarei respiratii (pranayama), controleaza simturile (pratyahara), cat si discuta diferentele intre concentrare (dharana), contemplare si meditatie (dhyana).

Khai-Bo

Este antrenamentul aerobic care presupune lovituri inspirate din artele martiale, practicat pe muzica alerta pentru un dinamism sporit si distractie pe masura.

Lift

Curs intensiv de tonifiere. In cadrul acestei clase se lucreaza exercitii legate intre ele precum miscari naturale efectuate cu propria greutate (genuflexiuni, flotari, etc.), dar si cu ingreuiere (bastoane si gantere de diferite greutati, corzi elastice cu nivele de rezistenta), urmarindu-se tonifierea musculaturii, dezvoltarea fortei si a rezistentei. Cursul nu este recomandat incepatorilor. Daca doresti sa fii FIT, aici este locul tau!

Physical Training

Este o clasa care se desfasoara in sala de aerobic unde se amplaseaza un numar de posturi de lucru dispuse in cerc si semicerc, fiecare post corespunzand unui anume exercitiu pentru o grupa/mai multe grupe musculare. Se lucreaza cu bastoane, gantere, steper, corzi elastice, propria greutate putand sa se lucreze cu o diversitate de material: rebound, bosu ball, franghii si multe altele. Mai multa improvizatie, mai multa distractie!

Pilates

Conceptul combina exercitiile de stretching cu diverse tehnici de respiratie si se concentreaza asupra principalelor grupe de muschi posturali. Acestia din urma ajuta mentinerea echilibrului organismului si sunt esentiali in sustinerea coloanei vertebrale. Printre beneficiile aduse de pilates se numara: cresterea flexibilitatii, dezvoltarea fortei, dezvoltarea muschilor abdominali si vertebrali si imbunatarirea posturii corpului.

Port de Bras

Este un program relativ nou, inspirat din miscari de balet, dans si stretching. Miscarile sunt lente si fluide, transpuse intr-o coregrafie eleganta si frumoasa, favorizand corectarea posturii, cresterea nivelului de elasticitate a incheieturilor si imbunatatirea tonusului muscular.

Pump It

Este o clasa de tonifiere in care exercitiile se executa cu ajutorul greutatilor, lucrand in mod special urmatoarele grupele de muschi: spate, pectorali, brate si abdomen. Numarul mare de repetari efectuate ajuta la dezvoltarea rezistentei musculare si la arderea grasimilor. Curs dedicat in mod special celor care au ca scop definirea musculara.

Rebound/ Interval Jumping

O activitate de grup plina de energie ce foloseste ca si instrument principal cate o trambulina elastica speciala. Aceste trambuline au fost create initial cu scopul de a servi exercitiilor de recuperare. Beneficiile acestui program sunt: diminuarea celulitei, tonifierea musculara, intarirea articulatiilor, o mai buna circulatie limfatica si intarirea sistemului imunitar. Interval Jumping este un program 100% Cardio, ce te va ajuta sa obti un tonus de invidiat!

Step & Sculpt

Un mod fabulos de a te mentine in forma! O clasa in care aproape pe toata durata ei se foloseste stepper-ul. Mai putin partea de final, de tonifiere a musculaturii, centurii abdominale si partea de streching. Este o clasa dinamica, antrenanta, cu exercitii legate printr-o coregrafie usoara, desfasurata pe ritmul muzicii, avand intensitate medie.

Step & Tone/ Step & Ball

Este un antrenament cardio ce garanteaza arderea caloriilor si tonifierea musculaturii. In prima jumatate a clasei se realizeaza o coregrafie simpla formata din pasi de baza pe step urmata de exercitii de tonifiere pentru picioare, brate si abdomen.

Tae Bo

Daca vrei sa ai parte de o experienta intensa, atunci alege clasa de TAE-BO! Este o clasa in care se imbina exercitii din artele martiale, box, karate si aerobic imbunatatind coordonarea, flexibilitatea si ajuta la tonifierea intregului corp.

Toning

Dupa cum se ghiceste din denumire, este o clasa de tonifiere in care se lucreaza cu greutatea corpului sau cu greutati mici. O clasa de dificultate medie dedicata tuturor celor care doresc sa isi tonifieze musculatura.

Top down top

Este unul dintre cele mai noi si avansate forme de circuit mixt in care exercitiile se succed rapid de la partea superioara la cea inferioara a corpului generand un fenomen de drenaj limfatic, balans hormonal si accelerare a metabolismului. Desi oricine poate beneficia de super efectele acestui antrenament, este ideal pentru femeile cu probleme hormonale.

Yoga Flow – 60”

Este o clasa care propune trecerea prin mai multe asane intr-o modalitate usor fluida adoptand unele technici vinyasa (legatura). Asanele sunt pozitii stabile si confortabile ce readuc corpului intreaga raza de miscare, flexibilitate, cresc rezistenta, ajuta la masarea interna a organelor, au un nivel ridicat de detoxifiere, dar si imbogatesc masa musculara avand o viziune de 360 de grade asupra tuturor grupelor musculare.

Yoga/Power Yoga

Yoga si Power Yoga sunt doua denumiri pentru clasele ce au la baza principiile binecunoscute ce cresc elasticitatea si tonusul in corp, intaresc vointa si imbunatatesc starea generala a cursantului. Power Yoga te ajuta in plus la arderea caloriilor si la scaderea in greutate.

Zumba

O clasa foarte indragita in ultimii ani, ritmuri alerte latino, coregrafii recunoscute si instructori carismatici. Distractia este garantata! Pierderea kilogramelor nedorite si cresterea tonusului muscular sunt direct proportionale cu nivelul de bunastare!